mandag 6. september 2010

Hvorfor blogge?

link
Dette er mitt første blogginnlegg på min aller første blogg! For to uker siden hadde dette vært uaktuelt. Å dele tanker og følelser med hele verden er ganske skremmende, synes jeg. Heldigvis skal denne bloggen bare brukes i norskfaget, og innleggene skal være faglige. Jeg tror det vil bli spennende å blogge! Jeg må dessverre til å innse at jeg er nødt til å ta i bruk andre kommunikasjonsformer, det er helt nødvendig for meg. Det er nok derfor vi skal blogge i norskfaget. I verden i dag er sosiale medier viktige, og vi er alle nødt til å lære om dem. Å kunne dele sine tanker med hele verden er en fantastisk mulighet! Det siste jeg vil er å gi for mye av meg selv, det er egentlig nokså innbilsk å tro at noen ville hatt interesse av det!

1 kommentar: